Receptionist | Deltid, Fuld tid | Region Hovedstaden | Privat praksis | Oprettet d. 28-10-2025
Har du et godt overblik og et veludviklet servicegen - selv når det går stærkt?
Så er det måske dig, vi søger til vores reception i Allerød?
Som receptionist har du stor betydning for den gode patientoplevelse! Vi gør en dyd ud af, at vores patienter føler sig trygge og professionelt behandlet, og som receptionist hos os, vil du have et stort medansvar for det. Med en trustpilotscore på 4.8 synes vores patienter at være enige.
Du bliver en del af et dejligt fast receptionistteam og i alt 51 tandprofessionelle. Sammen med din kollegaer i receptionen bliver du bindeled for den gode patientoplevelse og en uundværlig assistance for klinikken som helhed. Som receptionist er du den første, som vores patienter møder, når de træder ind i klinikken, og det er derfor vigtigt, at du er serviceminded, smilende og har det forkromede overblik, så flowet på klinikken glider optimalt.
Vi er tandlægen.dk Allerød
Vi er en stor klinik, der har indrettet sig i dejlige nye omgivelser. Stationen ligger tæt på, og vi har dertil fine parkeringsforhold.
Vi har et digitalt fokus og har alt det udstyr, der hører en topmoderne klinik til.
Vi arbejder meget bredt med tandbehandlinger - samt pleje, og har således ét stort team bestående af tandlæger, tandplejere, klinikassistenter og specialister med en række forskellige kompetencer - fra tandteknik til kirurgi.
Vi har ofte travlt, men sørger samtidig for, at vi har et godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden på bedste vis.
Som en del af tandlægen.dk ønsker vi at gå forrest - og vi sætter den enkeltes faglige udvikling meget højt. F.eks. har vi klinikassistenter, der har dygtiggjort sig inden for indkøb, bæredygtighed og arbejdsmiljø - vigtige områder for en sund og velfungerende klinik.
Læs mere om klinikken her. (se link).
Om dig og stillingen
Hos os får du en nøglerolle på vores tandklinik. Dine opgaver vil primært bestå af at servicere patienter i receptionen, tage imod indkommende opkald samt ajourføre aftalebøger ved tidsbestillinger og indkaldelser.
Dine opgaver vil desuden bestå af:
-
Håndtering af patientbetalinger
-
Kontakt til Sygeforsikring DK, Region/Kommune
-
EDI
-
Diverse ad hoc-opgaver på klinikken
Du er uddannet klinikassistent og har interesse for administrative opgaver. Du har en positiv indstilling og motiveres af at bidrage til den gode patientoplevelse.
-
Du har et stort servicegen og har let ved at kommunikere med forskellige mennesker
-
Du har et godt overblik og trives med at have mange bolde i luften
-
Du er omstillingsparat og fleksibel
-
Du har flair for IT
Stillingen er på 30-37 timer, med start snarest muligt.
Kontakt
Hvis du synes, at ovenstående lyder interessant og ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Charlotte Grøngaard på telefon 29 92 16 18 eller chg.alleroed@tandlaegen.dk.
Jobbet søges via ”Ansøg” feltet hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende.
tandlægen.dk vil være Danmarks fagligt stærkeste kæde, der sikrer danskerne den bedste tandsundhed i Norden.
Som en kæde i vækst med høje faglige ambitioner ønsker vi at tiltrække og fastholde branchens dygtigste medarbejdere ved at tilbyde udvikling, faglig sparring, et godt arbejdsmiljø og mulighed for specialisering.
Vi tror på, at forskellige perspektiver og baggrunde bidrager til innovation og styrker vores kæde. Vi har en arbejdsplads, hvor alle er velkomne, respekterede og værdsatte uanset køn, alder, etnicitet, seksuel orientering, religion, handicap eller baggrund.
Der er i dag 42 klinikker i tandlægen.dk og over 850 ansatte.
Læs mere på tandlægen.dk og tandlægen.dk/Group.